keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Yankee Candle

Pyörähdimme viime viikonloppuna Habitare09-messuilla, joilla oli tänä vuonna aiemmista messuista poiketen myös pientavaraa myytävänä. Mukaamme tarttui tällainen ihanuus.

Yankee Candle ei ole minulle mikään messuilla sattunut uusi tuttavuus, vaan tämä rakaussuhde on ollut jo pidempiaikainen. Messuilla Yankee Candlen tuotteita myi nv-Interior, jonka kautta olen aiemminkin tuotteita ostanut. nv-Interiorin kaupan häviäminen Sello-ostoskeskuksesta oli minulle järkytyksen päivä. Nettikaupasta ostamalla kun ei vaan voi kokea sitä ihanaa tunnelmaa kun noita punrnukoita on iso pitkä hylly täynnä. Myöskin tuoksujen aavisteleminen kuvauksien kautta on hieman arveluttavaa. nv-interiorin nettikauppa on kyllä muutenkin katsastamisen arvoinen, sieltä löytyy kaikkea sievää ja kaunista.

Takaisin näihin kynttilöihin kuitenkin vielä, näissä kaikki osuu minun mielestäni kohdalleen Ihana tuoksu ja kaunis muotoilu, sekä jollainlailla amerikkalaistyyylinen tunnelma. Holiday tuoksun valitsemiseen vaikutti varmasti suuri rakauteni Joulua kohtaan, ilman sitä olisin voinut pitää ehkä kummallisena joulutuoksun ostamista syyskuussa!
Koska olen tuoksuihminen, meillä kotia tuoksuttaa myös Yankee Candlen Clean Cotton potpourri, jota en harmistuksekseni enää löytänyt valmistajan nettisivuilta! Näyttää kovasti siltä että noita ihania potpourreja ei enää kohta taida saada mistään! Tällaisia ihanuuksia ei taida muilta valmistajilta myöskään löytyä.  
             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Related Posts with Thumbnails